Earthlings

Hemma är bra

Jag spenderade nyår och min tjugonde födelsedag i Berlin, jag kom hem för tre dagar sedan och det känns äntligen som att jag är fullt återställd. Vilken jävla stad Berlin är – den känns som hemma för mig – klubbar som aldrig stänger, organisk mat överallt till bra priser och under denna vistelse bodde jag med tre vänner i en etage våning i Prenzlauer Berg. Tyvärr åkte en hem tidigare till Sverige och när vi hade två dagar kvar var det dags för den andra att lämna för att åka vidare till Budapest för att sedan avsluta sin EuroTrip i Istanbul. Jag och den tredje bodde sista natten på Circus Hostel, rent hostel till bästa priserna vid trevligaste området, Rosenthaler Platz.

Under drygt en vecka åt och drack jag upp mig ordentligt på god mat och gott vin, vilket lett mig till där jag sitter nu, sippar på en juice i mitt kök innan ett Bikram pass. Jag ska köra en juice detox i 7 dagar för att, aa såklart DETOXA. Få upp ny energi i det gråa vädret.

Standard

Leave a Reply

